Slutty glam

Niemal caly stroj to DIY na bazie szmat z lumpa:

Spodnie 4zl, NEXT- high waist roz. 38 (10), a ze spadaja mi z tylka, zrobilam z nich pumpy z niskim krokiem + acid washed

Body- 4 zl, zmniejszone z rozmiaru 44

Prawde mowiac jestem zachwycona efektem:) Gdyby ktos mi powiedzial, ze mozna ubrac sie za 8zl, popukalabym sie w czolo ( dodatki sa juz z innej polki, a buty, no niestety, zafiksowalam sie na nich ).

Acid washed jeans ( high waist- wore as harem pants) - Next, sh
body suit- sh
belt- Miss Sixty
ankle cuffs - my fav, Prima Moda

17 komentarze:

pani mruk said...

boskie te spodnie, świetnie Ci wyszły!

Gosia said...

ale ciuszki z lumpa,,,,extra!

HoneyBunny said...

ah cudowne body!!!<333 tez takie chce:D

laff said...

Boże! zakochałam się w tych bodach! ale spodnie powiem szczerze ze też są boskie. zdolna jesteś niesłychanie :)

Gabi K. said...

Rewelacja, całość daje fajny glam rockowy efekt:D

WERONIKA said...

haha ja mam Ci tylko do powiedzenia: wow ;D

6roove said...

spodnie wow, body niezle.
haha, wlasnie przeczytalam Twoj opis ;)
pzdr!

Dominika De said...

zdradz mi Moja ZŁociutka jak wybieli c spodnie bo próbowalam ale jakas ciemna jestem w łazience!WYGLADASZSUPER DUPERRRRRRRRR! I LOVE BODYYYYYYYY!!!!!!!

MustHaveFashion.pl said...

kolejny genialny wpis :-) dżiny wyglądają bombastycznie no i to body... genialne!

rikitiki said...

nie jestem fanką body, ale za to cała reszta mega! spodnie wyszły Ci idealnie a buty - cudo ;)

Martiarti said...

Naprawdę świetnie Ci to wyszło, spodnie to mój faworyt;)!

Caramell said...

Użycz mi trochę twojego geniuszu ;< pierwszy raz oglądam twojego bloga i już stajesz się moją idolką! w nagłówku genialne wykorzyst anie ćwieków, tutaj wybielanki z body... mrrrr ;>

Dizajn.com.pl said...

O k....! Idealnie! Gratuluję smykałaki do przeróbek, smaku, stylu i... włosów :DDD

Pix. said...

Że też u mnie nie ma SH z takimi ciuchami ...

odsypiam said...

pierwszy raz jestem tak mega zauroczona tym co widze na polskim blogu szafiarki:) jedyne co moge poradzic -zmien moze wyglad,tak aby zdjecia nie byly w takiej cieniutkiej rameczce i byly wieksze + zmiana czcionki. ale ogolnie jestem pod wielkim wrazeniem!

Czokomorena said...

nie podoba mi sie ten zestaw..

tumble said...

Body to mistrzostwo, a spodnie - geniusz.

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template