G4life

Zawsze planuję sobie, aby wreszcie wykonać zdjęcia w miłym dla oka otoczeniu. Tym razem prawie się udało. Prawie... Już byłam w drodze do parku, ale mijałam baraki i niestety tam już się zatrzymałam. Standardowo, czyli im brzydziej tym lepiej. Gorzej, że w trakcie sesji okazało się, że to 'urokliwe' miejsce ma lokatorów, którzy bynajmniej nie są amatorami fotografii :)

W dzisiejszej stylizacji zawarłam chyba wszystkie moje ulubione jesienne trendy: oversize'ową ramoneskę, spódnicę we wzór bandany, krótką bluzę, żółtą czapkę z kolekcji Rihanny dla River Island oraz wycinane buty z klamrami z Topshopu. 



















beanie & cropped sweatshirt - Rihanna for River Island
jacket & skirt - Editor's Market
cut out boots - Topshop Poland

81 komentarze:

pinkdog said...

świetnie wyglądasz <3

Anonymous said...

masz piękne włosy, cała jesteś piękna a stylizacja bardzo mi się podoba. lubię kiedy pokazujesz się w tym bardziej kobiecym wydaniu. :)

Liz said...
This comment has been removed by the author.
Liz said...

most beautiful redhead on earth!

http://pixel-chaos.com

Anonymous said...

piękniaste paznokcie Kasia!

Unknown said...

tło jak najbardziej w moim guście ;)

Izabela Leszczak said...

Najbardziej mi się podoba bluza ;)

Anonymous said...

A Ty nie miałaś się dziarać u Edka kiedyś tam?

Pozdrawiam
M

Unknown said...

Miałam, ale w końcu się rozmyśliłam, bo nie byłam w 100% pewna wzoru. Ale mam termin na listopad u Surowca :)

Kat Don said...

cudooownie <3

Martiarti said...

Opisywana przez Ciebie sytuacja wygląda podobnie jak u mnie;D Nastawiam się na ładne tło, a później i tak nie chce mi się nigdzie dalej ruszyć;p

Mju said...

Genialna spódniczka! <3

Anonymous said...

świetna kurtka! mogę spytać, gdzie ją znalazłaś? :D

alex. said...

Pytanie padło juz pewnie zylion razy ale coz to za piękny kolor :)?

Alice in Black said...

Jak dla mnie wyglądasz idealnie <3 Pozdrawiam :)

Unknown said...

Tym razem mam na włosach trochę inną mieszankę. Elumen KK zmieszany z żółtym :)

Anonymous said...

baedzo ładnie

http://sotheemily.blogspot.com/

Anonymous said...

świetnie wyglądasz :) piękne włosy ;)

zapraszam do mnie madame-pattinka.blogspot.com

UNCARO said...

Ohhh Ty <3 Zawsze wyglądasz bosko ale tu przeszłaś samą siebie! <3 ;* Czad! :) Podziwiam i kocham!!!!! :)

Unknown said...

Jaka boska stylizacja! W moim stylu ;d
A ta ramoneske ach chyba ukradnie z szafy bo jest cudna *.*
Dobra robota!
Zapraszam do mnie!
http://wojdynkafashion.blogspot.com/

Olga said...

Dawno nie widziałam Cię w spódniczce, fajnie :)

like a boy said...

jednym słowem WOW, ale to normalne u Ciebie;) a mi połączenie żółtej czapki z Twoim kolorem włosów podoba się nieprawdopodobnie;)

Luminous said...

świetny zestaw!!

Unknown said...

Twoje stylizacje w takich miejscach prezentują się najlepiej! Nie żebyś była brzydka. :D

jakasnazwa said...

Wyglądasz cudownie! Przepiękna spódniczka! *_*

Tenebris said...

Nie lubię tych czapek, ale tu daje ona naprawdę świetny efekt! Spódnica ma bardzo ciekawy wzór, a buty są prześliczne ;3

http://tenebris-tene.blogspot.com/

Anonymous said...

świetny look!

MILEX said...

jaka swiezosc!

Anonymous said...

Masz naprawdę niesamowity styl ♥
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :

http://makeyoursdream.blogspot.com/

Unknown said...

genialny look! Buty są nieziemskie ;D

Unknown said...

bosko : )

Unknown said...

bandamowy wzor-to co lubię:) między spódnicę a top dodałabym nerkę skórzaną jak tą z CO ZA KOLO
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=608391795850841&set=a.604895522867135.1073741828.601740563182631&type=1&theater

Tess said...

I like how you always look so comfortable and cool :) love your septum piercing and manicure!

Unknown said...

Świetny blog ! że też dopiero na niego trafiłam;) Masz super poczucie stylu i mega włosy !:) Obserwuję!
Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

jooannett.blogspot.com

eddie said...

jesteś w tym wszystkim niesamowita!

Unknown said...

idealnie!:)

Ro said...

Zamieniłabym tylko rajstopy na cielisty aby buty bardziej waliły po oczach :D

Anonymous said...

Kasiu bluza/sweter z adidasa z postu 'The beach' była już dostępna na adidas.pl czy to jakaś nowa kolekcja co będzie dopiero dostępna? Pozdrawiam P.

prof said...

bardzo ładny zestaw!

Anonymous said...

genialne buty :)

Anonymous said...

http://poziomeg.blogspot.com/2013/09/konkurs-sheinside.html - wygraj 150$ na zakupy na www.sheinside.com!

STEFFETKA said...

Masz świetne poczucie stylu i smaku ;)
steffefashion.blogspot.com

Mia Ka said...

Uwieeeelbiam ramoneski. Obecnie użyczam jedynie kurtkę mojego chłopaka, ale z czasem, mam nadzieję, dorobię się własnej. Btw co to za tatuaż na Twoim nadgarstku?

Zapraszam na mój nowy blog.

Charls said...

Moja ulubiona blogerka!

Unknown said...

❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

Swietnie wygladasz!

chocolate fashion said...

wymiatasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Stylówa *.* Brak słów, świetne!

Zapraszm do mnie jeśli masz czas http://paulaa-bloog.blogspot.com/

Lipiec said...

Pomijając brzydką czapę, wszystko jest na zdecydowany + :)

Anonymous said...

Proste włosy pasują Ci lepiej niż kręcone. + ten odcień. Cudo <3

K said...

Amazing pics! Love it! <3

krysiastyle said...

jakie piękne włosy *-*
zapraszam do mnie ;) krysiastyle.blogspot.com

zdeterminowane said...

Swietna spódniczka ! Zakochałam się w niej ! <3
Uwielbiam Twoje włosy !

Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

Unknown said...

spódnica jest bez błędna <3
http://myfirstbloooow.blogspot.com/

Marta Caban said...

aale świetna spódniczka :) super wyglądasz :)

tatarek said...

Świetna czapka! ;D

Malana said...

Te wzorki na spódnicy (która jest bardzo urokliwa) nazywają się paisley :)

Unknown said...

Just love all your outfits!!
Moonshinebeauty.blogspot.nl

Unknown said...

Just love all your outfits!!
Moonshinebeauty.blogspot.nl

Confessions Of A City Girl said...

You are so fly!

~Sherine
Confessions Of A City Girl / Enerjiee

URBAN BEINGS said...

mogłabyś stać w czarnym t-shircie, a i tak dzięki włosom wyglądałabyś genialnie i wyjątkowo! :)

Julie Marie Wlazło said...

Bosko!

pomalujswiat said...

Świetna spódniczka!!!

AngieEf said...

buty rewelacyjne !

pengobatan stroke said...

like the shoes :D

Katiebykate said...

Ślicznie wyglądasz♥
Zazdroszcze tych włosów.
C : www.ulko-latki.blogspot.com

Wiktoria said...

Przepiękna spódniczka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

Anonymous said...

Kiedy wyniki konkursu Inspiracje Allegro? :)

Sylwia Koladyńska said...

aaaa, wyglądasz genialnie!

Unknown said...

Boska spódnica :D

Unknown said...

Your style is so cool.... Check out my blog @The Art Sartorialist: American Vintage Parade
Also, TAS Facebook Page!!!
xo
Giu.

Unknown said...

I like the kinds of dress you wear.

Paryski Błękit said...

zdecydowanie dobrze Ci w spódnicy! : )

Anonymous said...

z kimś takim współpracuje Pioneer? O em dżi.

Anonymous said...

Twój uśmiech bez zębów wygląda bardzo nieszczerze.

AiM STYLE said...

FANTASTYCZNY BLOG!
PIĘKNE ZDJĘCIA!!!
WYGLĄDASZ ZJAWISKOWO ;)))
OBSERWUJĘ!

natalia said...

http://devilaroundtheworld.blogspot.com/

zapraszam do poczytania mojego bloga o podróżach :)

Sylwia Dolores said...

buty <3
kisses x

Greta Rosemary said...

świetne buty

Unknown said...

oddaj mi swoje ubrania <3
kappa-girl.blogspot.com/

Anonymous said...

the only thing that is cool on you is your hair. besides that, you have fat legs and style -copy pasted from tumblr :I

Jessica Słoniewska said...

świetna stylizacja! <3

http://jesseyworld.blogspot.com/

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template